Kissnödig

Fyra dagar kvar till mens! Oj, så spännande, hörni! Jag har inte tänkt på det så mycket de senaste dagarna. Har inte hunnit med det, och nu är det bara några dagar bort. Har ingen mensvärk alls faktiskt, men det är inte så konstigt. Det brukar göra ont högst tre dagar innan mensen ska komma. 
 
Inga symtom alls som indikerar en eventuell graviditet heller. Förutom kissnödigheten kanske. Ja... Det är lite konstigt faktiskt. Är kissnödig bara två rimmar efter toalettbesök, men det kanske är normalt? Jag kan hålla mig ovanligt länge från att gå på toaletten - om det är instressant info för någon. 
 
Jag glömmer att ta folsyra ibland på morgonen. Det är ju redan så stressigt, och så ska man ta den med frukosten. Ibland hinner jag inte med frukost och då blir det ingen tablett heller. Men jag har bättrat mig! Har bara missat tre, fyra gånger allt som allt. 
 
Nu måste jag kissa!!!

Kommentarer
Linda säger:

Att vara mer kissnödig än vanligt var ett av mina första gravidsymtom :)

Svar: Vad kul att höra! Jag har inte druckit ovanligt mycket vatten eller nagot! Hoppas verkligen att det är nagot!
Snutten

2012-09-24 | 13:56:15
Bloggadress: http://lindatunstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback