BIM+1

Väntar snällt på mensen som kanske kommer snart. Har inte haft mensvärk överhuvudtaget. Jag känner verkligen ingenting. Så synd... Önskar att jag hade någonting att gå på. 
 
Idag åkte jag till huvudstaden och spelade volleyboll. Svettigt men skönt. Efter detta gick jag ut och försökte leta efter någon butik som sålde tester, men hittade ingen. Längre upp på vägen hittade jag ett apotek, men det var stängt. Typiskt. Jag skulle kunna testa på måndag, men jag vill helst inte det. Min svägerska fyller år och jag vill inte stjäla någon uppmärksamhet så då blir det att vänta till 2 oktober. 
 
På söndagar är allting stängt i detta land, vilket är helt jävla sjukt. Jag vill testa nuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback