27 September

Godmorgon! 
 
Jag har haft en usel natt! Alltså verkligen skitdålig. Vaknade upp flera gånger och kunde knappt somna om. Sedan var jag helt sjukt törstig. Vilken tur att jag fyllde min vattenflaska innan jag gick och la mig. En halvliters flaska! Drack upp allt. Normalt sett brukar jag sova mig genom hela natten utan att vakna en enda gång! Och vattenflaskan förblir oftast orörd. 
 
På kissningsfronten: Trots allt vattendrickande har jag inte känt mig pinkenödig alls. Kunde faktiskt hålla mig ett bra tag på morgonen också. Det går upp och ner det här med kissnödigheten. Vet inte vad jag ska tro. 
 
Idag ska jag ut och promenera. Jag ska försöka låta bli att kanske gå in i en viss affär för att köpa ett gravtest... eller fler. Men gah! Så jobbigt. Ska vänta ut helgen har jag bestämt mig. 
 
En dag kvar till BIM och jag känner inte alls någon smärta i magen. Var dock väldigt uppblåst när jag vaknade. Men det kan ju ha berott på all vattendrickande. 
 
Trött är jag. Ska dricka en varm kopp kaffe. Känner ett släng av illamående. Men inte alls så farligt, eventuellt en inbillning. Och kroppen vill inte alls samarbeta och vara sjukt tydlig med vad det är som pågår... Saknar R. 

Kommentarer
Linda säger:

Jag plussade en dag efter BIM :)

Svar: Ibland vill jag bara gå bak i din förra blogg och kolla vilka symtom du hade och vad som hände!
Snutten

2012-09-27 | 14:19:10
Bloggadress: http://lindatunstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback