Svar

Hej Klara! Tack för din kommentar. Jag vet att det kan verka som att han inte har någon aning, men vi pratar varje dag om att skaffa barn. Har redan berättat i ett inlägg att jag förklarat för honom att jag var redo att ha barn. Du hittar detta inlägg HÄR. Ni som följt bloggen kanske redan vet att han har längtat (och oftast tjatat) om att starta familj under två år nu! Det är jag som inte varit redo... För inte så längesedan gjorde jag ett val. Att jag var redo. R var redan där... för längesedan! Han har väntat på mig. 
 
Ja men, han kanske har ändrat sig NU, tänker du kanske.. Men jag känner min man. Vi pratar om barn varenda dag! Och han skiner upp som en sol, och jag älskar det. Jag har sett detta barnplanerande som en överraskning för honom.
 
Sedan har jag förklarat om hans reaktioner när det visat sig att jag INTE var gravid... Det inlägget hittar du HÄR. Läs gärna det inlägget. Jag är jätterädd att folk ska tro att jag är den galna -villbligravidsnabbt- frugan som lurar sin make till ett barn. Så är det verkligen inte. Ville bara klargöra detta för ALLA. 
 
Men sammanfattningsvis, såhär är det:
1. R vill ha barn
2. Jag vill ha barn!
3. R blir ledsen när det inte blir något barn.
4. För att R inte ska bli ledsen vill jag inte tala om för honom förrän det är 100 %
5. Jag älskar honom. 
6. Och han älskar mig.
 
 
 
 
Update: Min man är den finaste i världen. Han har väntat på detta mycket längre än vad jag har. Det är svårare för honom att inte bli ledsen. Det är inte det att han är en mes (vilket man kanske kan tro), han har längtat till detta ögonblick. Jag vill inte ge honom det och sedan ta det ifrån honom igen...
 

Kommentarer
Lin säger:

Fint inlägg! :)

Svar: Tack, söt! Lite det jag behövde höra! :)
Snutten

2012-10-05 | 13:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback