Övningskört

Idag har jag varit ute  och kört R till sina jobbärenden. Jag passade på att köra genom stan, men det var HELT galet. Usch. Såhär mycket har jag aldrig kört på en dag. Har i princip suttit bakom ratten från 09-18 idag. Blev en liten paus för lunch och sedan köra igen! Men det var kul. Jag bara tycker om att sitta på passagerarsätet mer, ha hög musik och dansa loss. Och R vägrar musik när jag ska köra, så det blir lite tråkigare. 
 
 
Hittade mina satans folsyretabletter i baksätet i bilen. Jag hade letat precis överallt - förutom i bilen. Och så köpte jag en ny burk istället. Så nu har jag drygt 230 tabletter folsyra. -.- 
 

Kommentarer
Lin säger:

Folsyratabletter kan du inte få för många av, ska ju ta dem hela första trimestern oxå när du väl blir gravid! :)

Svar: Det har du rätt i! Men de har så kort bäst före-datum! :( April 2013... hinner ju ta de flesta i alla fall, tror jag.
Snutten

2012-10-09 | 20:54:26
Bloggadress: http://Www.babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback