Kanske

Godmorgon på er!
 
Mensvärken är knappt en värk. Bara en känsla i magen. 10 sekunders värk för att sedan försvinna. Och 30 minuter senare är den tillbaka. Konstigt. 
 
Igår somnade jag runt 20.30 och vaknade sedan när R kom hem runt midnatt. Vi myste ett tag och sedan somnade jag och vaknade kl 8. Jag har sovit länge! Jag behövde väl det. Hade velat ta det som ett tecken, men nä. Det verkar för bra för att vara sant. 
 
Idag är vi inne på BIM+5, yihoo. Tror nästan att mensen kommer idag ändå. Om inte idag, så imorgon. Grejen är att den varit sen förr! Och jag har inte varit gravid! Så en missad mens betyder kanske inte lika mycket för mig som för andra... Det var ändå fem cyklar sedan jag var sen, och trodde jag var gravid. Sedan dess har den bara rört på sig +/- 2 dagar. 
 
Jag mådde ganska dåligt under en period och det visades tydligt i cykelns längd. Det var stress och jag blev sjuk, osv. Det kanske är så att jag mår dåligt. Har inte varit så stressad dock... Har varit lite sjuk, men inte jättesjuk som de där gångerna innan. Jag vet inte... Kanske är jag gravid?

Trackback