Idiotiskt

Hormonnivåerna stiger känner jag. Jag kanske närmar mig ägglossning. Hittade av misstag ett halvt romantiskt mail som en tjej skrivit till R (för tio år sedan) och jag kände mig bara så ledsen. Och då blev R ledsen. Allt var så löjligt. 
 
1. Jag grät.
2. Över att mail som inte R ens skrivit själv.
3. Det var för TIO år sedan då R var 18 år gammal.
4. Hon var inte ens hans flickvän eller något i den stilen.
 
Idiotiskt, jag vet. Sååå otroligt dumt. Och R är så fin för han sa: - Men vad gör jag för att göra allt bättre, då?
Näää, jag vet inte...Sätt dig i en tidsmaskin, åk tillbaka tio år och undvik all kontakt med den här tjejen. Och ALLA andra tjejer också för den delen!
 
Känns ju rimligt...
 
 
Om det är såhär NU, hur blir det då när jag är gravid???
 
 
 

Kommentarer
FarsaSnart säger:

Det finns Ägglossningstest för billiga pengar du kan köpa på testlagret, jag och min tjej använde oss utav detta och det funkade för oss =)

2012-10-21 | 16:51:33
Bloggadress: http://farsasnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback