Första Magbilderna

Igår tog jag bilderna men hade inte någon tid att ladda upp dem. Detta är då min otroligt vältränade mage. *host*   Fan, jag glömde ta en front-view utan tröja. Men det gör nog inte så mycket. Det är bara före-bilder. Jag ville dock visa min navelpiercing (som jag ÄLSKAR). Har sedan tolvårsåldern velat skaffa en, men mamma sade bestämt nej. Dagen jag fyllde arton gick jag till ett piercingställe. Där fick jag veta att min navel inte alls är lämplig för en navelpiercing. De sa att det fanns en 50/50 risk att den migrerar och faller av. Jag blev jätteledsen. Men funderade över detta (i ytterligare 6 månader). Kände att jag måste få testa ändå. Och jag skaffade en! Nu är det snart två år sedan och den sitter kvar. Jag älskar den! Var sjukt rädd i ett år att den skulle migrera. Ville inte heller bli gravid för då skulle jag vara tvungen att ta ut den innan den läkt färdigt. 
 
 
Nu får jag nog ta ut piercingen när den blir för liten att ha. Men det dröjer några månader innan dess, kanske t o m längre än så. Förhoppningsvis inte. Får se hur det utvecklar sig. Hoppas verkligen att det tar sig denna månad. Jag längtar så. Och R också! Speciellt efter att ha besökt våra vänner som precis fått barn. 
 
Jaja, det var inte det jag skulle prata om! Här kommer bilderna. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ni får ursäkta de otroligt dåliga mobilkamera-bilderna. Kunde inte hitta systemkameran... Så, nu var detta gjort! Ska iväg till bibblan för att plugga nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback