Pinsamheter

För ungefär ett år sedan var jag inskriven i en franska språkkurs. Tjejen som satt bredvid mig var en supervacker, men något överviktig tjej i 25-årsåldern. Hon såg lite halvgravid ut.. för hon var inte så mycket större någon annanstans än på magen. Men jag vågade aldrig fråga, tyckte faktiskt att det var väldigt opassande. Och hon berättar väl när hon vill.
 
Jag minns under en rast, att vår lärare frågade henne när bebisen skulle komma. Detta var då framför mig och ett par andra elever. - Vilken bebis? frågar tjejen. Och läraren blir helt paff och inser att hon inte alls är gravid. 
 
Otroligt pinsamt. Och jag blev mycket obekväm under den tiden och tjejen tittade skamset på mig och erkände att hon gått upp i vikt ganska mycket under året.. 
 

 
Ställer numera väldigt få/inga personliga frågor alls. Utan man väntar tills att någon annan vågar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback