19 Oktober

Går runt som en zombie såhär kl 06 på morgonen. Somnade runt tvåtiden och nu ska jag upp och iväg. Innan dess - en dusch. Har skitont i munnen. Ena visdomstanden har kommit ut på lite fel ställe... mot köttet i kinden. När jag biter kommer köttet emellan. Har haft skitont i tre dagar. 
 
Typiskt... när jag ändå gett min in för att äta ordentliga och regelbundna måltider så händer det här. Jag kan knappt äta något. Igår tvingade jag i mig halva middagen men  mer än så gick inte. Och det tog ungefär en timma att få i sig. 
 
Idag är jag upptagen, ska försöka mig på att mobilblogga men annars hörs vi mot kvällen. StinaLee har fått sin lilla son förresten! Grattis till henne!  
 
 
 
Känns som att det blir många små pojkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback