17 Oktober

Jag är så otroligt trött. Gäspar konstant, kan inte koncentrera mig på mina studier och känner mig så otroligt frusen. Planerar resan till Sverige, men det verkar vara så svårt. R har inte så många lediga dagar och jag vill ju spendera julen där. Samtidigt är biljetterna så dyra.. 
 
Jag har precis käkat lunch. Eller frukost borde man kanske säga. Men det är egentligen middagstid. Och tog min folsyratablett. Duktigt där! Tabletterna har jag varit noga med att ta. Men att äta regelbundet och bra - det är något som jag kämpar med. Jag känner inte av hungern alls ibland. Mitt schema är så konstigt och mina måltider blir ju också ändrade.. Ibland ska jag upp kl 6, ibland kl 10. Ingenting är regelbundet. Men jag måste få det under kontroll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback