13 Oktober

Igår skulle vi träffa våra kompisar som fått barn. Så jag och R skulle köpa något till de nyblivna föräldrarna. Träffade R på stan och vi gick ner till den supersöta affären. Visade R några tekoppar där det stod "farmor" och "farfar". Han höll med mig om att det absolut skulle köpas när det väl var dags! 
 
Sedan skyndade vi oss till en blomsteraffär och sedan till sjukhuset. Denna bebis var den sötaste killen jag någonsin sett! Fick hålla honom ett tag och jag bara smälte! Hade ett långt samtal med mamman, och hon sa att det var som att hon förälskade sig igen första gången hon såg honom. Inte en kärlek som man känner till sin kille, eller mamma. Utan något eget. 
 
Jag fick naturligtvis frågan om när VI skulle skaffa barn. Inte en, inte två, TRE gånger. Normalt skulle jag tagit illa upp, men det gjorde jag inte. Fick rådet att inte vänta så länge för något så fantastiskt ska man inte vänta med. 
 
Vi får se om det tar för oss snart. Blir ju jättesugen nu när man sett typ världens sötaste unge.. 
 
 
Idag har jag varit och tränat. Jag är helt slut och mina ben värker som bara den. Får ta det lite lugnt njuta av denna regniga lördag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback