Symtom

R inger ju mig hopp, som jag skrev i förra inlägg. Men samtidigt så sänker han det.. Omedvetet såklart.
Såhär typ:
 
Exempel 1:
Jag: - Jag är så himla hungrig och sugen på blablabla.
Han: - Jaaaaa, jag meeeeed!
Jag *tänker* : Inget grav-tecken alltså.
 
 
Exempel 2: 
Jag: - Känner du den där lukten?
Han: - Nej?
Jag: - Det luktar typ köttfärssås. *tänker att jag kanske har fått ett superluktsinne*
Han: - Nej, alltså jag...sniff, sniff.. Jo, men NU känner jag!
 
 
Exempel 3:
Jag: - Alltså jag mår inte bra, jag känner mig.. agh... spyfärdig.
Han: - Det var den där osten, jag lovar! Jag mår inte bra jag heller.
 
 
Han liksom sänker mig totalt. Och kissnödigheten ska vi inte tala om. Jag höll mig i 14 timmar för några dagar sedan. En dag då han gick och pissa typ varannan timma. Det kanske är han som är gravid... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback