Ruta 1

Det har inte hänt på flera månader... men nu har jag återigen börjat tänka på om vi kanske ska vänta lite mer. Det finns ingen anledning egentligen. Förutom det att jag kanske inte vill ha renovering på gång under fyra månader av graviditeten. Allting kan ju inte vara perfekt utformat efter hur man vill att det ska vara. 
 
Det är ju inte så att jag BARA kommer att vara gravid under 9 månader. Livet kommer inte att stanna bara för att man är gravid. Jag ska ju inte bara ligga och vara gravid. Men kanske är det lättare att klara av graviditeten om man kommit igång med renoveringen i alla fall? Jag hoppas ju det. 
 
Jag är ju lite rädd. Att det kanske tar längre tid än så. Man vet ju faktiskt inte vilka problem man kan stöta på under en renovering. Tänk att ha ett litet spädbarn och ett ofärdigt badrum! 
 
Så ja... Ibland tänker jag att vi ska vänta. Och ibland känns det otänkbart. Ska diskutera med R...
 
 
- Känns förövrigt INTE som att det var jag som skrev inlägget här nedan. -

Kommentarer
Lin säger:

Ibland är det kanske inte fel att hoppa över en cykel bar för att hämta nya krafter och slippa pressen en månad! Och att bli gravid "när det passar", den månaden vi äntligen lyckades passade egentligen inte alls! Kommer gifta min höggravid och efter bröllopet ska vi oxå renovera hemma... Men vad fan, skit i samma det ordnar sig! :)

Svar: Ja, jag tror nästan att jag får göra så. Det känns lite jobbigt att tänka graviditet just nu. Kanske är det kylan och vintern som gör sig påmind... :) Men som du sa, det ordnar sig! Kram!
Snutten

2012-11-23 | 08:51:34
Bloggadress: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback