Knäpp

Jag är inne på cykeldag 15 idag. Japp. Så normala kvinnor skulle nog ha sin ägglossning just nu. Men min kropp, som är halvt handikappad inombords, fattar inte det. Jag har nog inte ägglossning förrän om en vecka. Det ska bli spännande att se vad som händer mot mitten av december. Kommer mensen eller blir det en liten julklapp för oss? 
 
Jag räknar med en 36 dagar lång cykel, så mensen borde komma den 17 december. 19 december åker vi till Sverige. Så jag testar antagligen den morgonen. Om jag tror att det blivit något. Idag är en sådan dag då jag hoppas att det blir något!!! 
 
Hur ska man göra för att slippa dagdrömma? Precis nu visualiserade jag att jag berättade "nyheterna" för R på planet. Jag VILL inte bli knäpp riktigt ännu. Det får gärna vänta till efter BIM.

Kommentarer
Lin säger:

Good luck, säger jag bara! Du kommer hinna bli knäpp många gånger om innan BIM.. Och det vet du säkert själv oxå ;)

Har du börjat testa med ÄL-testerna, eller du avvaktar lite för att spara på dem?

Jag hoppas, hoppas, hoppas att det är er tur nu! Kram!

Svar: Jag sparar lite på dem, faktiskt. Hoppas också att det är vår tur snart! :D
Snutten

2012-11-25 | 10:36:39
Bloggadress: http://babybake.blogg.se
N - BF 20121229 säger:

Håller tummarna för dig :)

Svar: Tack så mycket! Jag hoppas verkligen på ett plus denna gång!
Snutten

2012-11-26 | 21:13:57
Bloggadress: http://claessson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback