Jag tog ett test

Jag gjorde det i morse. På BIM-2 och det var negativt. Suck. Nu är jag i alla fall inställd på att det blir mens denna månad också. Det känns väldigt jobbigt just nu, men jag har R. Det är konstigt att jag har bråttom, men allt går ju inte på en gång... Speciellt inte det här. 
 
Och 14 juli was just not meant to be...♥
 
Det obefentliga strecket syns bättre på foto än i verkligheten.
 
 
 
Det finns ju en gnutta (liten, liten gnutta) hopp i mig. Jag vet att kvinnor kan plussa sent, osv. Det kanske skulle vara plus om jag valt att testa BIM+3 etc. Men just nu känns dessa tankar långt bort. Jag ligger på BIM+2 och jag borde ha plussat nu....

 

 

Kommentarer
Mammadrömmar säger:

SURT!!

2012-11-03 | 09:55:55
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/mammadrommar/
Lin säger:

Kram på dig!! När jag vaknade idag var min första tanke "undrar om Snutten testar idag". Cyberstöttning till dig! :)

Svar: Hahaha, och det gjorde jag! Kände den där cyberstöttning, all the way through! Tack!
Snutten

2012-11-03 | 13:23:03
Bloggadress: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback