Ikväll eller imorgon?

Jag kom precis på att jag ska vara borta hela dagen imorgon... Jag har volleyboll-träning och sedan ska jag vara med på ett möte till kl 1!. Träffar nog inte heller R förrän på kvällen. Ska jag testa ikväll..?  Eller ska jag testa imorgon bitti och sedan försöka hålla käft till jag träffar R på kvällen? Förutsatt att det blir positivt. 
 
Men om jag testar IDAG borde det bli positivt också! Jag ligger ju trots allt på BIM+4! Hur gör jag!? Jag har hållit mig sedan kl 15.30 ungefär. Kanske ska hålla mig till 22.00 och sedan testa. Det är väl lika bra som att testa med morgonurin?
 
Härmed tar vi om röstar! 
Idag eller imorgon???

Kommentarer
Mammadrömmar säger:

IGÅR!!!
Eller jaha... idag!!
Håll dig så du inte kissat på 4 timmar, sedan testar du! Har du gått över BIM med så många dagar så ska det inte spela någon roll..

Svar: Hahahaha!
Snutten

2012-11-09 | 18:10:19
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/mammadrommar/
Linda säger:

Håller med, håll dig sedan testar du! Åhhh håller tummarna :) har blivit en vardaglig rutin att gå in här och kolla hur det går för dig :)

2012-11-09 | 18:19:40
Sussi säger:

Nuuu! Eller ja, gör som de andra föreslår och håll dig lite =)

2012-11-09 | 19:07:08
Bloggadress: http://www.tussilulls.blogg.se
A. säger:

Testa ikväll :) Finns ju ingen anledning att vänta. När jag gått över BIM har jag plussat på kvällen, alltid. Trots att jag kanske var på toa en timme tidigare. Är det inte positivt ikväll hade jag väntat två dygn till i alla fall. Jag har också varit testoman, men det kostar massa onödiga pengar. Testa ikväll & är det negativt så som sagt vänta ett par dygn till :) lycka till & uppdatera sedan hur det går!

Svar: Jag ska vänta ett par dagar till innan jag testar - trooooor jag. Men jag vill ju ha ett plus till imorgon - farsdag; Tänk att få överraska maken. Är det en dum idé? Att testa två dagar efter det senaste negativa?
Snutten

2012-11-09 | 20:08:59
Bloggadress: http://www.snartblirvitre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback