Finaste Lin ♥

Jag vet att man som bloggare ska fota sitt paket INNAN man öppnar det men det är fullständigt omöjligt om man är jag. Så fotot fick vänta medan jag slet upp paketet som FINASTE LIN skickade. Det var så omtänksamt att jag började gråta. Satt med testerna i ena handen och torkade tårarna med den andra. Tack Lin! Seså, in på hennes blogg nu! 
Ett uppslitet paket på sängen.
 

Jag tror att jag lär testa när jag börjar känna av tecknen av ägglossningen. Om jag inte gör det inom två/tre dagar så börjar jag testa om tre dagar. Det låter väl bra? Förra månaden kände jag av ÄL på cykeldag 16 och hade ÄL dagen därpå... (TROR jag). Och idag ligger jag på cykeldag 16. Har inte känt av något ännu. Jag kanske inte gör det denna gång alls? Ska jag börja testa tidigare? 
 

Kommentarer
Lin säger:

Haha, vad gullig du är! Börja testa när (om) du får ÄL-sekret. Hade varit störigt om du börjar testa för sent och missar det..

Svar: Oj, ja... Jag kanske ska testa redan imorgon?
Snutten

2012-11-26 | 19:20:58
Bloggadress: http://babybake.blogg.se
Sussi säger:

Va snäll hon är! Ja, om du är osäker så börja hellre testa tidigare så du inte missar det.

Kramar.

2012-11-26 | 19:37:31
Bloggadress: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback