Diskussion och kvällspromenad

Det blev en mysig kvällspromenad i regnet med R ikväll. Vi satte oss på ett litet fik under en värmelampa. Jag vågade mig på en liten diskussion angående ett paus i försökandet. Det ville han inte. 
 
 
Jag: - Men det är så jobbigt och tröttsamt just nu. Jag orkar inte försöka mitt i allt.
 
Han: - Jag lovar att jag inte kommer låta det bli "jobbigt" eller tröttsamt! Vi gör såhär: JAG ligger ovanpå denna månad vid försöken.
 
Jag: ......
 
Han: ......
 
Jag:  - Ja.. det skulle hjälpa lite i alla fall. 
 
 
Kanske inte riktigt det jag menade med "tröttsamt". 
 
Kvällspromenad genom staden.
 
Jag är en sån dålig bloggare. Fotar alltid EFTER att jag käkat klart.

Kommentarer
Anonym säger:

Haha! vilken hjälp! ;)

2012-11-24 | 19:02:30
Mammadrömmar säger:

Äh, allt försvann.
Haha, vilken hjälp! ;)
Mysig stad ni ser ut att bo i :)

Svar: Jag älskar verkligen den här staden! Längtar till december då de VERKLIGEN pyntar upp stan! :D
Snutten

2012-11-24 | 19:03:32
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/mammadrommar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback