Breaking Dawn

Var nyss och såg den nya twilight-filmen på bio som hade premiär här igår! Jag gick på en (gratis!) specialvisning för läkarstudenter i andra året tillsammans med en kompis. Den var jättebra tycker jag! Eftersom jag mer eller mindre hade förväntat mig en rätt dålig film (med tanke på de förra) men den var mycket bättre. Kan säga att den sista boken också var min favorit. Sedan var det en ovanlig erfarenhet att sitta och se filmen utan skrikande, galna tonårstjejer. Det fanns däremot ett viskande äldre par som inte fann filmen alls intressant :)
 
 
Breaking Dawn part 2 - se den!
 
Vad tycker ni om twilight-filmerna? Eller toilet-filmerna.. som R brukar säga. Haha, säg twilight ett par gånger så hör ni att det låter som toilet på engelska! Haha.


Kommentarer
Lin säger:

Oh, den ska jag se imorgon kväll! :)

Svar: Yaaay! Du får berätta vad du tyckte om den! :D
Snutten

2012-11-15 | 11:15:53
Bloggadress: http://babybake.blogg.se
Lin säger:

Gillade!
Tyckte del 2 var bättre än del 1. Fullt sevärd, men inget WOW! :)

Svar: Tycker jag också! :D
Snutten

2012-11-19 | 15:22:13
Bloggadress: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback