BIM -3

Haha, superoptimistiskt av mig att tro att jag inte skulle tänka på något om BIM, gravtestning och symtom idag. Såg mig själv i bilens backspegel och jag har fått flera finnar. Om det inte beror på en eventuell graviditet blir jag faktiskt ledsen. Hade ju finnar (två st) på ryggen förra månaden, men jag har aldrig upplevt en sån här attack mot ansiktet. Det är små finnar. Jag skulle ladda upp en bild men jag känner att det inte riktigt är nödvändigt. De flesta vet ju hur finnar ser ut. Så.. jag hoppas verkligen att det beror på en graviditet, annars är det fan inte värt det. 
 
Utöver det... känner mig endast kissnödig typ var fjärde timme. Idag drack jag även kaffe, vilket är vätskedrivande. Så det kan ju bero på det. Jag är hungrig som fan! I två dagar har magen kurrat något otroligt på morgonen. Igår trodde jag att det var för att jag inte ätit kvällsmat, men igår åt jag ordentligt. Jag var mätt när jag gick och la mig. Men det kan ju faktiskt bero på annat.
 
Japp, so much for "inteanalyserasymtomen". Så bra gick det. Kan eventuellt grav-testa i morgon. Men faktum är att jag inte vågar. Hur ska man våga? 
 
Har inte haft någon mensvärk... inga indikationer på att den ska komma om tre dagar. Tror att jag måste käka något nu innan jag tuppar av! Och nu får det bli pannkakor! 
 
Vår frukost när vi firade 2 år som gifta.


Kommentarer
Sussi säger:

Haha, jag var precis likadan som du när jag väntade på BIM. Analyserade sönder alla mina finnar. Typ "men jag brukar ju aldrig få finnar på brösten, eller halsen, osv" eller "så HÄR mycket finnar har jag aldrig fått förut..."

Det roliga är att den gången jag plussade fast jag i stort sett förväntade mig min mens så hade jag INGA finnar över huvud taget! Min hy var babylen och jag hade inte räknat med att hyn kunde bli finare när man var gravid :)

Fast nu i vecka 14 har jag fått skitmycket finnar igen så det höll inte i sig hela graviditeten tyvärr...

Håller tummarna att du snart får ditt efterlängtade plus!

Svar: Tack, söt! :) Jag hoppas att få några trevliga symtom också, som babylen hud. ;)
Snutten

2012-11-02 | 12:58:10
Bloggadress: http://www.tussilulls.blogg.se
Mammadrömmar säger:

Ja, hur ska man våga? Man blir ju så besviken om det är neg.
Det är därför jag börjar testa så tidigt, då vet jag ju att det blir negativt, någon dag senare vet jag också att det kommer vara negativt men att det kan ju finnas en liten chans att det syns ett litet sträck.
Nästa gång lär det inte heller visa något, men kan göra det. När det aldrig visar plus så blir jag liksom "invand" i att det inte kommer att bli ett plus.
haha, förstår du vad jag menar?
(Har redan testat 2 gånger... haha... BIM 10/11...)

Svar: Gud vad smart! Jag förstår precis vad du menar... man blir liksom inte lika besviken, för man förväntar sig se ett minus!
Snutten

2012-11-02 | 15:53:32
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/mammadrommar/
Lin säger:

Jag känner oxå igen mig i det där att inte våga testa! Men oftast så tar nyfikenheten över... ;) jag hade inte heller några direkta symtom när jag plussade, bortsett från mjölkiga flytningar men det kan man ju ha ändå innan mens... Håller tummarna så knogarna vitnar! :)

Svar: Jag har också mjölkiga flytningar men... ja, jag vågar liksom inte tro på att det skulle vara något. Testar nog snart ändå!
Snutten

2012-11-02 | 17:35:14
Bloggadress: http://babybake.blogg.se
mamamika säger:

Jag var dödshungrig i typ tre veckor, gick och smååt hela tiden när karln sa åt mig att testa mig. Men det var negativt. Antagligen testade jag i typ vecka 2 eller något sånt. Väntade ett tag till och sedan var det ett svaaaaaaaagt plus. Det kan vara på gång! *Hoppas*

Kram!

Svar: Aåååh, det hoppar jag verkligen!
Snutten

2012-11-04 | 08:47:52
Bloggadress: http://mamamika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback