ÄL-testerna

Var på apoteket och en annan affär för att kolla lite priser på ÄL-testerna. De var ju superdyra! Testlagrets och diverse hemsidor på nätet verkar ju vara de optimala när det gäller priserna. Men jag kan inte beställa hit. Det jag hade tänkt att göra var att beställa när jag kommer till Sverige. 
 
Detta innebär att jag denna månad antingen köper de dyra, eller väntar till nästa månad. Tror nog att sju stycken test räcker denna månad... och kanske till och med nästa! Hmm... tror nästan att det blir ett köp. 
 
Nu har jag fått lite bätte koll på detta. Så nu tänkte jag läsa på lite mer om rosenrot! Gah, men mest av allt vill jag bara sova. Så utmattad. Har haft lite mensvärk idag. Inte alls lika mycket som jag brukar ha, så det är jag tacksam för. Nu ska R och jag gosa ner och i den varma sängen. 
 
Mmm, godnatt! 

Kommentarer
Linda säger:

Ett tips är att ge din man vitaminer med mycket zink i (det är även bra för dig) det kan öka era chanser att bli gravida. Vi blev det den månaden vi hade börjat äta det, sen var det säkert inte bara av den anledningen. Jag åt ju ppiller innan så kroppen var säkert inte återställd fören då.

2012-11-13 | 07:43:00
Bloggadress: http://lindatunstrom.blogg.se
Lin säger:

Ja, ät vitaminer och folsyra! Jag hade väntat med rosenroten några månader tills du själv fört dagbok med hjälp av ÄL-test några cykler. Så du vet hur cykeln ser ut innan du börjar påverka den med olika preperat. Men det är bara min åsikt! :)

2012-11-13 | 17:51:45
Bloggadress: http://www.babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback