Ägglossningen

Jag tror att jag har ÄL den 3 December. Om vi ska räkna med 14 dagars lutealfas och en 36 dagar lång cykel. Om vi ska räkna med den "vanliga" 32 dagars-cykeln så lär den komma 28 November. Jag har alltså ingen aning om hur det ligger till. ÄL kan komma NÄR SOM HELST. 
 
Numera känner jag att jag inte ens kan lita på mina ÄL-känningar.... Jobbigt. Fast jag kände faktiskt av det tydligt förra gången, men det skulle betyda att jag hade en lutealfas på 20 dagar. Är det möjligt? 
 
Känner mig lite förvirrad. ÄL-test beställda nu. :)

Kommentarer
Lin säger:

Vill du ha mina tre digitala? Väntar på din adress :)

Svar: Adressen är skickad! :) Nu vet du var jag bor, hihi. :D
Snutten

2012-11-20 | 14:51:47
Bloggadress: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback