6 November

Godmorgon! 
 
För mig har det inte varit en så god morgon. Jag har nog PMS för mitt humör är inte att leka med sedan igår kväll. Jag har varit skitirriterad och på gränsen till gråt hela tiden. I morse väckte R mig och jag blev rosenrasande! Jag ville ju ligga kvar och sova (bör kanske nämnas att jag kvällen innan typ hotade honom till livet att han måste väcka mig PRICK halv sju vad som än händer!).
 

Om mensen ska vara någorlunda puntlig ska den komma idag eller imorgon. Aterstår att se... Var jättesugen på att testa redan imorgon, men jag tror nog att jag ska vänta en dag till. Det är väl bäst så?
 
När jag åker till Sverige (19 Dec) ska jag passa på att beställa tester från testlagret. Det känns ju inte helt optimalt att lägga ut en massa pengar på negativa tester varje månad. Jag kunde inte hitta billiga tester att beställa i detta land från nätet.. så, det blir till att vänta en månad. 
 
 
Gud vad hoppas att mensen inte kommer överhuvudtaget och jag får mitt lilla plus!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback