13 November

Har inte haft någon lust att uppdatera. Vad ska man uppdatera med liksom? 
 
Tja, jag blöder här fortfarande... Det är klarrött. Snart ska jag byta tampong... och sätta in en ny. Undra hur det kommer gå? Känns spännande!
 

Nä.. det får bli helt enkelt bli sämre uppdatering under dessa dagar. Kan tyvärr inte forcera fram några inlägg. Skulle bara skriva ner att jag pratade med R angående ÄL-testerna. Och han var med på det fast han tyckte att jag skulle ta tempen till att börja med. Så sa jag att om vi har sex varannan dag så missar vi ju inte ägglossningen. Då sken han upp som en solrosblomma och bara: "JAA! Så gör vi! Om vi har sex VARJE dag, då missar vi den inte alls!" 
 
Haha, sötnöten! Får se om han orkar med det! Det tror jag inte. Han somnade innan kl 21 på självaste ÄL-dagen förra månaden, och då valde jag att inte väcka honom. Fan, vad man ångrar sig nu, haha. Nä, men allvarligt... Vi hade sexat dagen innan och det ska ju inte behövas mer än så..
 
Nästa diskussion med R ska handla om han ska ta zink-tabletter. Undra hur han kommer reagera... Han är lite känslig mot just tabletter och vitaminer. Han tycker inte alls att han behöver sådant. Kanske tar han det med ro ändå... återstår att se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback