11 November

Det var på morgonen min mens kom förra gången. Efter exakt 36 dagar lång menscykel... Då hade jag även mensvärk dagen innan och gick upp för att ta ett test. När jag märkte av de bruna flytningarna avvaktade jag med testet och gick upp till R och lade mig ner i sängen igen. Efter detta kom mensen när jag reste mig upp. 
 
Jag har inte haft någon mensvärk på flera dagar. Inte idag heller. Inga andra symtom har jag heller. Eller.. jag räknar inte med det här illamåendet. Det måste bero på något annat. Idag är det ändå bättre! Igår kväll var det som värst. Testade inte idag. Jag har ju inte kissat än så det finns ju fortfarande en möjlighet. Men jag ger mensen en chans att komma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback