TIllbaka

Så nu är jag tillbaka! Med pompa och ståt! Eller inte... Jag har blivit sjuk. Men det är ju då blogguppdateringen blir bäst. Just nu vet jag inte alls var jag ligger i cykeln. Hade tid att kolla igår också men gjorde det inte. Jag har verkligen njutit av helgen. Att inte tänka på cykeln överhuvudtaget. Det har varit otroligt skönt.
 
Men nu är jag väldigt nyfiken! Jag kanske hade ÄL i helgen, men faktum är att jag inte alls vet. Det skulle varit tröstande om jag visste att vi fått till det varannan dag. Men det där höll ju INTE alls. 
 
Så det blir nog minst ett försök år 2013 också... Om inte vi går under 21 december, hehe. 

Kommentarer
Sussi säger:

Roligt att ha dig tillbaka! =) Hoppas du snart blir frisk!

Svar: Tack!
Snutten

2012-12-04 | 12:30:25
Bloggadress: http://www.tussilulls.blogg.se
Lin säger:

Welcome back! :) och krya på dig!

2012-12-05 | 22:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback