5 December

Godmorgon på er! 
 
Har hört att det är snöstorm i typ hela Sverige! Här snöade för första gången igår, men det är redan borta. Jag är en snö-älskare typ två dagar under vintern, sedan vill jag att det ska bli vår. Jag ser såå fram emot att fira jul i Stockholm igen! Bara två veckor kvar innan vi åker iväg! 
 
Ungefär 12 dagar kvar till BIM, om jag fortfarande ska räkna med att den är 36 dagar lång. Jag vet inte varför jag fortfarande räknar på det... Jag hoppas ju fortfarande att det ska finnas en chans. Det finns det ju. Trots att vi bara fick det till två gånger - antagligen inte ens under ÄL. 
 
Vi har inte hunnit med ORDENTLIGT sexande denna månad med kladd och sådant (if you know what I mean) så JAG VET att chansen är liten! Men varför kan man inte sluta hoppas?!

Kommentarer
Lin säger:

Snygging kan du vara själv!! :D och ang det där med att hoppas.. Det är väl tur att hoppet inte dör ut så lätt, vad tufft det hade varit annars!! Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta (eller inte det värsta, men du förstår säkert vad jag menar...) :)

Svar: Jo, det förstår jag. Hehe. Men hade varit skönt att verkligen förstå att det inte blir något denna månad, så att man kunde koncentrera sig på annat. :)
Snutten

2012-12-05 | 22:55:15
Bloggadress: http://babybake.blogg.se
Mammadrömmar säger:

I know the feeling...
Fick ju inte heller till det så bra denna månad...ändå sitter jag här och deppar över negativt test.. fastän jag egentligen visste att det inte skulle bli något?!

2012-12-06 | 17:43:37
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/mammadrommar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback