Fortfarande ont

Det känns som att mensen ska komma snart. Jag har ont idag också. Samtidigt har jag denna känsla av att det kanske gick ändå? Och jag vill verkligen inte att det ska kännas så. Jag kommer bli jättebesviken (jag vet det!) om det visar sig att mensen kommer. Så jag är väl halvt besviken redan eftersom jag är säker på att jag inte är gravid. För vi tajmade inte ägglossningen och vi körde avbrutet (vilket är lite av en dum idé om man planerar barn (men det vet ni redan)). Så, detta är läget...

Kommentarer
Linda säger:

Spermierna kan leva i livmodern i några dagar så man behöver inte tima ÄL helt :)

Svar: Jo, jag vet. Men det är om har sex innan ÄL... Efter att ägget lossnat har man 24 timmar på sig. Vi hade sex någon dag efter ÄL. Så kanske, kanske, kanske. Men förmodligen inte. :)
Snutten

2012-08-27 | 15:41:45
Bloggadress: http://babydrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback