Fem år ♥

12 Augusti 2007 blev jag och R ett par. Officiellt ett par. Innan dess hade vi bara varit lite halvbra vänner. I maj 2007, tre månader tidigare, erkände jag för första gången för mig själv att jag hade förälskat mig i en åtta år äldre kille. Och jag trodde inte att R kände samma sak för mig, en då femtonårig flicka. Jag vet, det låter konstigt. Men det har aldrig varit konstigt för oss. Här är jag fem år senare. All den där oron.. ni vet det där: "ååh, tycker han om mig? På samma sätt som jag tycker om honom? Nej, ååh. Helvete, nu går jag och lägger mig och dör!" Haha, just den oron känns så otroligt löjlig nu. Det är klart att det skulle vara VI!
¨
För fem år sedan smög vi oss ut på en promenad mitt i natten och jag var så otrooooligt nervös. Hahah, jag blir fortfarande fnittrig nu när jag tänker på den där promenaden. Är glad att allt löste sig... Och lite att jag fortfarande älskar honom. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback