8 Augusti

Jag har koll på mensen genom excel. Det har alltid varit lätt att undvika ägglossning. R har också sett min lilla lista, den brukar vara uppe ibland så han har sett den flera gånger. Vid en tidpunkt skrev han "yeaaaaa" efter den markerade "säkra" dagen, hihi.

,

Nu har han vid flera tillfällen nämnt att denna månad ska vi göra barn. Är det en automatisk reaktion att jag säger nej så fort han nämner barn? Jag säger ifrån direkt. Idag ändrade jag markeringen på min ägglossning ifall han skulle ta och tjuvkika. Jag vill att det ska vara en överraskning för honom. Jag vet att han längtar så, kanske mer än vad jag längtar. Jag vill att stunden jag berättar för honom ska vara perfekt! Och att han inte anar något.

,

Och en annan sak: jag velar fortfarande fram och tillbaka.. ibland. Korta stunder. Men jag kommer alltid tillbaka till det jag bestämt tre dagar tidigare. Vi ska ha barn!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback