27 Augusti

Jag är så trött. Jag har pluggat hela dagen vilket faktiskt känns ganska bra. Jag har inte lika mycket tid till att analysera saker som kan tänkas vara annorlunda i kroppen. Eftersom jag tidigare har varit ganska uppmärksam på kroppens signaler märker jag av när något är annorlunda. Detta har jag känt av hittills:
 
Nr 1: (Inte mycket till analyserande, ganska uppenbart när det väl händer.) Jag pruttar! Och fisarna luktar jätteilla! Jag är inte en pruttig person överhuvudtaget (haha, R skrattade när jag sa så, han håller tydligen inte med) och när jag väl pruttar luktar det inte så mycket. Men dessa är.. oh my. Jag vet inte. Något väldigt annorlunda i alla fall. 
Jag vet inte om det är ett gravtecken - förmodligen inte. Det är kanske bara fel på min mage med all pluggstress och renoveringssnack.
 
Nr 2: Brösten gör VÄLDIGT ont. Men det brukar de göra innan mens. Igår var det som värst dock. 
 
Nr 3: Förstoppning/Lös i magen. Växlar.
 
Nr 4: Mensvärk
 
Nu efter att ha vågat skriva ner detta hoppas jag verkligen att jag är gravid. Annars är jag bara i ett allmänt äckligt läge med äggmökar och diarré. Det får bli inläggets sista ord, och med det säger jag godnatt och sov gott, mina vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback