19 Augusti

Trettio -jävla- sex grader. Jag dör, det är så vaaaarmt! Vill tillbaka till svenska somrar! Sitter här i underkläder och försöker plugga. Typiskt nog är det embryologi jag studerar för tillfället. Helt galet coolt hur ett foster blir till. Och hur SMA skillnader det är mellan ett människofoster och en kyckling i de första stadierna.
¨
Nä, nu måste jag plugga klart.
¨
Oskyddat igår, men det spelar nog ingen roll. Jag tror att jag redan missat ägglossning. Fast jag hade räknat med ägglossning IDAG egentligen. Skulle varit perfekt tajming annars. Oh well. Det blir som det blir. Blev lite halvt chockad när R inte drog ut. Oj! Blir det för mycket detaljer nu? Jag vill ju komma ihåg när eventuell baby blir till. Hehe, sorry om det blev för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback