18 Augusti

Jag har inte kommit fram till något val. Jag har inte heller diskuterat med R. Han har redan så mycket annat att göra, så jag vill inte sätta extra press på honom. Vi har bara haft det där samtalet där jag gråtandes förklarade att vi måste bli klara med huset först. Och att svärföräldrarna måste FLYTTA UT! 
¨
Jag har redan haft ägglossning denna månad (tror jag), och vi myste. Tidigare har jag försökt att behärska mig vid ägglossning då jag VERKLIGEN INTE ville bli gravid. Så vi har helt enkelt väntat till efter ägglossningen. Denna gång gjorde vi inte det. Men vi körde avbrutet. Båda gångerna.
¨
Det kändes bra. Alltså att bara go with the flow. Och att om jag nu blir gravid trots denna "oförsiktighet" så kanske det är menat. Vi gör liksom som vi känner för. Sluta räkna dagar och sluta överanalysera. Både kring husrenoveringen och menscykeln.
¨
Jag tror att det blir bäst... Och så blir det som jag initiellt tänkt - att det kommer som en överraskning. Som en present till både MIG och R, istället för att det blir en överraskning till bara R.
¨
¨
Tänkte ändå börja med folsyran. Fan, det glömde jag hämta ut på väg hem från universitetet. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback